Vítejte v rezervačním systému Estetického centra ToWell Ostrava
Při vytváření objednávky je nutné provést přihlášení nebo registraci. Pokud jste u nás poprvé, zaregistrujte se, prosím. Ve svém účtu můžete následně spravovat své rezervace.
Pokud jste u nás již registrováni, pro vytvoření dalších objednávek se přihlaste, prosím.
Důležité informace k objednání
1) Mohu svůj poukaz/voucher využít i po skončení platnosti?
V případě, že nestíháte zakoupené služby využít v době platnosti, obraťte se na nás před koncem platnosti na e-mailu ostrava@towell.cz. Platnost vám rádi na základě zaslané žádosti prodloužíme. Bez předchozího prodloužení e-mailem není možné ošetření po platnosti čerpat. Propadlé vouchery/poukazy vám bohužel nebudou akceptovány. Pokud byste své propadlé vouchery/poukazy chtěl/chtěla využít, stačí nám napsat na email, a po uhrazení paušálního poplatku 250 kč Vám ošetření znovu zaktivujeme a platnost čerpání prodloužíme.
2) Mohu svou objednávku předem zrušit?
Své objednávky můžete rušit nejpozději 12 hodin před začátkem rezervace přes svůj účet na www.towell.cz (sekce "On-line rezervace") nebo skrze odkaz v potvrzovacím e-mailu, který vám byl zaslán při vytvoření rezervace. Pokud svou rezervaci včas nezrušíte a na termín se nedostavíte, ošetření automaticky propadá. Pokud byste si chtěli zmeškané a dostatečně předem neomluvené ošetření nahradit, je možné uhradit storno poplatek při rezervaci na 30 min - 200 Kč, při rezervaci na 60 min - 400 Kč a při rezervaci na 90 min - 600 Kč. V případě, že se na svou rezervaci nedostavíte bez předchozího odhlášení opakovaně, váš účet bude pro další objednávání zablokován a všechny vaše budoucí rezervace vám budou stornovány.
3) Jak mám postupovat, když nestihnu objednávku zrušit ve stanového lhůtě nebo na rezervaci zapomenu?
Pokud na svou objednávku zapomenete či ji nestihnete ve stanovené lhůtě zrušit a budete mít zájem o náhradní termín, kontaktujte nás, prosím, neprodleně na e-mailu ostrava@towell.cz. Zajisté se pokusíme najít řešení, aby vám ošetření nepropadlo. Pokud nás kontaktujete až po termínu Vaši návštěvy, bude Vám nabídnuta možnost náhradního termínu pouze na základě úhrady poplatku za zmeškání rezervace. Bez přímého kontaktování není možné zakoupené ošetření v případě zmeškání rezervace opakovaně využít.
4) Je třeba přijít na ošetření s předstihem?
Na ošetření prosím docházejte alespoň 5-10 minut před začátkem samotné rezervace. Při pozdním příchodu vám nemůžeme garantovat dodržení délky ošetření.
5) Co dělat při ztrátě permanentní karty (permanentky)?
Při ztrátě permanentky je nutné tuto skutečnost ideálně dopředu ohlásit přes email na danou pobočku a zažádat o vystavení nové. Tento proces je zpoplatněn jednorázovým poplatkem 250 Kč.
Při vytváření objednávky je nutné provést přihlášení nebo registraci. Pokud jste u nás poprvé, zaregistrujte se, prosím. Ve svém účtu můžete následně spravovat své rezervace.
Pokud jste u nás již registrováni, pro vytvoření dalších objednávek se přihlaste, prosím.